    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Cos nowego dla maluczkich ?
    Date: Tue, 05 Apr 2011 21:42:03 +0200

    root wrote:

> [...]
    http://www.mbank.pl/indywidualny/inwestycje/struktur
    y/Silny_Rynek2/index.html#tabs=0

    > Widzę że humorek ciągle Ci dopisuje. Psalmy nawet Ci jakieś wychodzą ;)
    > Nie wciągniesz mnie jednak w kolejną pułapkę. Nie zapętlisz moich zwojów
    > mózgowych do granic wytrzymałości każąc mi udowadniać twierdzenia o
    > rzeczach których nie ma. Pan mnie przed ty uchroni.

    Twój pan Cie chroni przed wszystkim. Wczoraj od pana dostałem mandat 20,- za
    nieposiadanie (niemanie) torebki na psie odchody. Moje skromne tłumaczenie
    tłumoka, że torebkę miałem ale zużyłem na posprzątanie psich odchodów do
    pana nie trafiły. "Mnie nie interesuje sprzątanie odchodów tylko czy jest
    torebka na odchody" rzekł pan. Mój pan już robi dla mojego dobra prawie
    wszystko. Wiąże mi buty - nie za ciasno i miesza kawę ale nie dodaje cukru
    bo za drogi i niezdrowy. Mówi mi, że mogę czuć się szczęśliwy. Jak mogę to
    się czuję.