  • Data: 2002-11-27 18:25:59
    Temat: Re: Cos sie dzieje z logowaniem do LGnet
    Od: "Robert" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:666c.000009d1.3de50aea@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

    > * Wymieniać zdezelowane klawiatury - to tylko 9 zł!
    dobre rozwiazanie

    > * Poprawić program LGnetu: piko bug (zauważył Robert) polegający na
    > braku możliwości przejścia jednym Tab do akceptacji logowania.
    tego nie zaobserwowalem; zaobserwowalem *koniecznosc* uzycia Tab, aby moc
    wcisnac Enter po wpisania hasla; w pozostalych bankach wpisuje haslo i od
    razu Enter

    > * Poprawić program Inteligo: piko bug - nie pojawianie się kursora
    > w polu ID po wywołaniu strony logowania (zastrzeżenie: ta usterka
    > być może jest tylko w 2 kompach, jakie używam).

    A faktycznie - to chyba zmiana.

    Z tym ze status tego jako bug jest dyskusyjny. NIektorzy uwazaja, ze wlasnie
    pojawienie sie kursora w polu ID po zakonczeniu ladowania strony jest
    bugiem, bowiem moze spowodowac przeskoczenie w polowie wpisywania hasla do
    pola ID (jesli wpisywac zaczniemy przed zaladowaniem strony).