  • Data: 2002-11-27 19:50:15
    Temat: Re: Cos sie dzieje z logowaniem do LGnet
    Od: z...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > tego nie zaobserwowalem; zaobserwowalem *koniecznosc* uzycia Tab, aby moc
    > wcisnac Enter po wpisania hasla; w pozostalych bankach wpisuje haslo i od
    > razu Enter

    Oczywista pomyłka - powinno być: "... przejścia jednym Enter do akceptacji
    logowania..."

    > A faktycznie - to chyba zmiana.

    > Z tym ze status tego jako bug jest dyskusyjny. NIektorzy uwazaja, ze wlasnie
    > pojawienie sie kursora w polu ID po zakonczeniu ladowania strony jest
    > bugiem, bowiem moze spowodowac przeskoczenie w polowie wpisywania hasla do
    > pola ID (jesli wpisywac zaczniemy przed zaladowaniem strony).

    Tak, ale to się zdarza naogół klientom "w gorącej wodzie kąpanym" :)
    Dla mnie ten wyjątek, spośród różnych stron logowania, jest małym dyskomfortem
    (konieczność ekstra operacji) Ech..., to internetowe bankowanie nas za bardzo
    rozleniwia ;)