  • Data: 2013-10-22 21:23:02
    Temat: Re: Coś w oprocentowaniach zaczyna się ruszać :)
    Od: S <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-22 20:58, Slavekk pisze
    > Ale w kwestii oprocentowania depozytów mowa nie jest o punkcie widzenia
    > klienta tylko punkcie widzenia jego pieniędzy.

    Czyli co chciałeś przez to powiedzieć?

    > Jeśli już klient "niesamodzielnego" mBanku wpłacił kasę na konto, to
    > nagle w cudowny sposób jego pieniądze robiły się samodzielne i wędrowały
    > do BRE (choć klient nie mógł z nimi tam iść...)

    Tyle teorii spiskowej. Jak było faktycznie nie wiadomo. Wiadomo tylko,
    że bank odnosił się do rynku międzybankowego, a nie kredytów w BRE.

    > Wyczuwasz różnicę pomiędzy marketingowymi zabiegami o wizerunek mBanku
    > jako BANKU, a faktycznym jego statusem jako Wydziału?

    Nie. Nie wyczuwam też fluidów Zarządu, które podpowiadają "ekspertom"
    gdzie, co, jak idzie... w tym pieniądze. Nie jestem w stanie powiedzieć,
    które z moich depozytów poszły na telefonię, ile poszło na kredyty, ile
    na reklamy itd. Nie wyczuwam także, które banki w przeciągu kilku
    najbliższych lat zostaną sprzedane, a które się temu oprą (czasem wbrew
    planom). Fakt... jakoś dziwnie, że ja nie słyszę głosów, jak Wy ;-)

    --
    Pozdrawiam