eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCoś znowu w mBanku będą grzebaćRe: Coś znowu w mBanku będą grzebać
  • Data: 2010-08-28 12:36:23
    Temat: Re: Coś znowu w mBanku będą grzebać
    Od: "m1ch4l.j" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 28 Sie, 13:29, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

    > Fajniej jest w Polbanku. Mieli nawet formularz zamiany typu karty -
    > swego czasu wypełniłem go, aby zamienić MC na Visę z zachowaniem tego
    > samego limitu. Przyjęli, przemielili w systemie i... odmówili ze względu
    > na "brak zdolności kredytowej". A starą kartę z niezmienionym limitem mi
    > pozostawili. Niezłe nie? :-)

    Ja w Citi chciałem zmienić MC na VISĘ LOT. Zadzwoniłem na CitiPhone,
    poinformowano mnie, że wystarczy dyspozycja ustna. Złożyłem więc
    dyspozycję ustną i czekałem na kartę. Po dwóch tygodniach zadzwoniłem
    dopytać się co z kartą. Dowiedziałem się, że jest jakaś dyspozycja w
    systemie, ale nie jest realizowana ponieważ konieczne jest jednak
    wypełnienie jakichś papierów i złożenie podpisu. Skierowano mnie do
    oddziału, gdzie dopełniłem formalności. Czekałem, czekałem, a karta
    nie przychodziła. Zadzwoniłem więc na CitiPhone, okazało się, że
    oddział nie przekazał żadnych dokumentów do centrali. Zaproponowano że
    wyślą mi dokumenty pocztą, ja je podpiszę i odeślę. Czekałem,
    czekałem, a skrzynka pozostawała pusta. Zadzwoniłem jeszcze raz.
    Konsultantka złożyła ponownie zlecenie wysłania druków. Tym razem
    przyszły, odesłałem. Po paru dniach telefon z Citi z pytaniem, czy mam
    umowę o pracę. Pracuję na umowę o dzieło i takiej też udzieliłem
    odpowiedzi. Okazało się, że do zamiany karty na VISA LOT konieczne
    jest posiadanie umowy o pracę. Wymienią mi MC bez formalności na każdą
    kartę z oferty, byle nie była to VISA LOT. Zdecydowałem się na VISĘ
    Silver, pytając, czy muszę wypełnić jakiś nowy wniosek. Konsultant
    stwierdził, że wydaje mu się, że nie będzie to konieczne. Następnego
    dnia zadzwonił informując, że jednak konieczne będzie wypełnienie
    innego wniosku. Skierował mnie do oddziału, gdzie miałem taki wniosek
    otrzymać. Wniosek otrzymałem, wypełniłem i wysłałem. Dzisiaj
    zadzwoniłem z pytaniem czy dotarł. Konsultantka stwierdziła, że tak,
    karta została wydana i wysłana w piątek, więc powiniem otrzymać ją w
    przyszłym tygodniu. Myślę, że tym razem się uda, bo po zalogowaniu się
    widzę na liście kartę VISA zamiast MC ;) Cóż, nie było tak jakbym tego
    oczekiwał. Na plus można w sumie zaliczyć to, że za każdym razem byłem
    po kilka razy przepraszany za problemy ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1