  • Data: 2007-04-30 18:45:26
    Temat: Re: Cudowne lokaty - kolejna lewizna ?
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A i ciekawa piramidka dystrybutorow

    sledziq
    Bylem narazie na 1 podstawowym szkoleniu firmy Novision. Mam dopiero 21
    lat wiec o finansach nie wiem za wiele Powiem tak : jeżeli ktoś uważa -
    szkolenie=dziwki + nauka golfa to sie grubo przejedzie. Startowaliśmy o
    9:00 koniec przeciągnał sie jakoś po 22. Drugiego dnia od 8:00 do 14.
    Zarcie słabe , przerw praktycznie nie było. Za to dowiedzialem sie
    MNÓSTWA ciekawych rzeczy, które na pewno kiedys mi sie przydadza...A to
    szkolenie przeciez nie zobowiązuje nikogo do wstąpienia w ich szeregi!!
    Wolna wola. Jeśli sie juz zdecydujesz to jak wyglądają zarobki :
    wszytsko zależy od ciebie dajmy na to ze udalo ci sie podpisać umowe z
    klientem na min kwote - 2400zl. z tego, przy ich przeliczniku na reke
    bedziesz mial ok 700zl. Malo? Dodam tylko ze srednia umowa jest na
    5800zl na dzien dzisiejszy. To juz blisko 2000zl i to na 1 szczeblu
    kariery!!( ciekawy punktowy system). Jezli ktoś jest dobry, zna ludzi z
    kasą, jest komunikatywny - żyła złota.
    Ps. moj kumpel (tez 21 lat), ktory mnie w to wciaga wlasnie w drugim
    miesiącu pracy zarobil 9000zl.Byłem przy tym Wszystko zalezy od was.