  • Data: 2007-05-01 08:10:04
    Temat: Re: Cudowne lokaty - kolejna lewizna ?
    Od: Ra <...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Strybyszewski napisał(a):
    > Szwajcarski lejek
    > 09:00 28.05.2005
    > sobota
    >
    > Rynek kapitałowy - Gwarantowane zyski z tajemniczego portfela

    pewnie to zwykła piramida tylko dodana historia o odsetkach żeby
    brzmiało bardziej wiarygodnie i zgodnie z prawem. 12% zysku to mało bo
    jak autor pisze z wpłaconych 2400 na ręke ma 700 czyli kapitał "do
    inwestycji" to wogóle wyjdzie pewnie z 1000zł
    Kolega w czyms takim był, firma też była ze szwajcarii, nawet nieźle
    sobie radził dopóki firma nie zniknęła z rynku. Klue polegało na tym że
    wpłacał bodajże 8tys zł i oczywiście musiał znaleźc kolejnych żeby kasa
    nie przepadła więc motywator bardzo był bardzo silny. Nie muszę mówic że
    po upadku firmu stracił swoich kolegów. Ja wyczuwam piramidki na
    kilometer wiec nie dałem się wciągnąc