  • Data: 2005-09-08 19:19:59
    Temat: Re: "Czarna lista" - gdzie?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 8 Sep 2005 21:06:44 +0200,
    osoba podpisana: miszka <m...@n...pl>
    napisała:

    > Dane w BIK'u są usuwane przez pracowników banku, którzy je tam wprowadzili.
    > Usunięcie powinno nastąpić po ustaniu zobowiązania klienta wobec banku.
    Interesujące. A ja głupi myślałem, że zapytania są trzymane przez rok,
    "dobre" kredyty przez 5 lat od spłaty, a "niedobre" przez 7.

    > Na "czarnej liście" w MIG-BR informacje są przechowywane i dostępne przez
    > dwa lata. Na "czarnej liście" odnotowuje się niesolidnych dłużników. W BIK'u
    > odnotowuje się normalnych kredytobiorców.
    Zdefiniuj "normalnych" wg. mnie wszystkich(=tych o których banku uzna za
    stosowne BIK powiadomić)
    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    DOS: n., A small annoying boot virus that causes random spontaneous system
    crashes, usually just before saving a massive project. Easily cured by
    UNIX. See also MS-DOS, IBM-DOS, DR-DOS.
    -- David Vicker's .plan