  • Data: 2005-09-09 18:02:30
    Temat: Re: "Czarna lista" - gdzie?
    Od: Jam_Lasica <eden5@[wytnijto]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Był dzień 2005-09-08 21:06 i wtedy właśnie miszka
    Tajemniczy Szpieg z Krainy Deszczowców wyszeptał(a):

    > Dane w BIK'u są usuwane przez pracowników banku, którzy je tam wprowadzili.
    > Usunięcie powinno nastąpić po ustaniu zobowiązania klienta wobec banku.

    Niekoniecznie....
    - jeżeli klient wyraził zgodę na przechowywanie informacji będą one
    pokazywane na raportach BIK jeszcze przez 5 lat od zamknięcia rachunku
    - jeżeli podczas spłaty wystąpiły opóźnienia powyżej 30 dni informacje
    również przez 5 lat będą pokazywane (pomimo braku zgody klienta)

    pozdrawiam,

    --
    Jam_Lasica
    z kazdym dniem zwiększa się ilość osób,