  • Data: 2009-01-25 21:28:20
    Temat: Re: Czarne / platynowe karty w PL
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 25 Jan 2009 17:09:09 +0000 (UTC)
    "bradley. st" <b...@g...pl> wrote:

    > "Normalny" czlowiek z bardzo dobra historia kredytowa jest nadal w
    > stanie dostac karte, ktora zwraca 1-2% wydatkow albo ma
    > oprocentowanie 4.99% (albo mniej) i oczywiscie kosztuje $0 / rok.
    > Problemy zaczynaja sie kiedy historia kredytowa nie jest juz tak
    > bardzo dobra.

    Kiedyś wystarczył sam GP, aby mamić klientów, później programy rabatowe
    i zniżki, później cocierge ale i to się znudziło. Teraz jest na topie
    cashback, ale zauważ, że to dalej są triki, aby wyciągać od ludzi kasę.
    Już kiedyś tutaj pisałem, mimo naprawdę poprawnej dyscypliny w
    korzystaniu z kk, po odstawieniu jej na bok, moje wydatki zmalały o
    jakieś 10-15%. Naprawdę gorąco namawiam do przekonania się na własnej
    skórze.
    Ciekawa lektura:
    http://tinyurl.com/bpqpv2
    http://preview.tinyurl.com/bpqpv2