  • Data: 2009-01-25 22:54:29
    Temat: Re: Czarne / platynowe karty w PL
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "bradley. st" <b...@g...pl> wrote in message
    news:glinje$rdo$1@inews.gazeta.pl...

    > Citibank, Visa Silver, 24.96%, 75 zl

    Taaa... ja jakos mam Citi VISA Platinum za 0 pln, jeszcze nigdy nie placilem
    za karte Citi. Mam tez Diners Club, American Express i jakies dodatkowe
    VISY, za zadna z kart nie zaplacilem. Nie mam nawet zielonego pojecia jakie
    jest oprocentowanie, tzn. mam w przypadku jednej z nich, 9,9%.

    > Co do korzystania z bankomatow bez prowizji: dobry bank w Stanach nie
    > tylko
    > nie pobiera oplat za korzystanie z cudzych bankomatow, ale i zwraca
    > ewentualne
    > oplaty pobrane przez inne banki. Jezeli nie moze okreslic, czy oplata
    > zostala
    > pobrana, to na wszelki wypadek daje klientowi $3 za kazda wyplate.
    >
    > Bez "platyn i goldow", zwykla karta Visa Debit wydana do konta czekowego.

    Przeciez nie pisalem o karcie kredytowej, w PL nie ma jeszcze takiego
    kryzysu zeby pobierac kase karta kredytowa :). Moja tez zwykla debit, ale do
    oprocentowanego konta oszczednosciowego?
    BTW ile w tym dobrym banku sie placi gdy na koncie zabraknie kasy na
    realizacje czeku? ;)

    MK