-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Czas odpowiedzi na reklmację w banku
Date: Tue, 28 Apr 2009 09:18:30 +0000 (UTC)
Organization: http://onet.pl
Lines: 21
Message-ID: <gt6hl6$rso$2@news.onet.pl>
References: <gt6h0k$8fo$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: lin.kompas.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1240910310 28568 212.182.100.138 (28 Apr 2009 09:18:30 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 28 Apr 2009 09:18:30 +0000 (UTC)
User-Agent: Pan/0.132 (Waxed in Black)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:484817
[ ukryj nagłówki ]Dnia Tue, 28 Apr 2009 09:07:33 +0000, finder24 napisał(a):
> Czy ktoś się orientuje czy po przekroczeniu przez bank regulaminowego
> czasu odpowiedzi na reklamację można ją potraktować jako uznaną zgodnie
> z prawem? W tym konkretnym przypadku regulamin bankowy określił taki
> termin na 30 dni. W przypadku produktów (przedmiotów) na pewno jest tak
> jak
> napisałem(http://www.bankier.pl/wiadomosc/Pilnuj-ter
minu-odpowiedzi-na-
reklamacje-1701475.html).
> Nie jestem jednak pewien czy w przypadku usług jest tak samo.
1. Artykuł bzdurny - najpierw piszą o terminie 30 dni, potem 14 dni.
Prawdziwy jest ten drugi termin i dotyczy on tylko reklamacji z tytułu
niezgodności z umową, a nie np z tytułu gwarancji.
2. Nie ma podstaw do traktowania braku odpowiedzi przez bank za uznanie
reklamacji. Teoretycznie bank nie musi wcale odpowiadać - żadne prawo nie
narzuca takiego obowiązku. Jakiekolwiek terminy odpowiedzi mogą być
zawarte tylko w regulaminie konkretnej usługi w twoim banku. I właśnie w
regulaminie szukaj odpowiedzi. Jak piszesz jest tam termin 30 dni. Więc
może jest także napisane co dzieje się po przekroczeniu tego terminu.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
- Velo jak zwykle bredzi...
- Od setki do setki...
- Velo ostrzega przed sobą?
- Nest -- polecenie
Najnowsze wątki
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...
- 2024-09-05 Velo jak zwykle bredzi...
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-30 Velo ostrzega przed sobą?
- 2024-08-29 Nest -- polecenie