eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzas odpowiedzi na reklmację w bankuRe: Czas odpowiedzi na reklmację w banku
  • Data: 2009-04-28 09:18:30
    Temat: Re: Czas odpowiedzi na reklmację w banku
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 28 Apr 2009 09:07:33 +0000, finder24 napisał(a):

    > Czy ktoś się orientuje czy po przekroczeniu przez bank regulaminowego
    > czasu odpowiedzi na reklamację można ją potraktować jako uznaną zgodnie
    > z prawem? W tym konkretnym przypadku regulamin bankowy określił taki
    > termin na 30 dni. W przypadku produktów (przedmiotów) na pewno jest tak
    > jak
    > napisałem(http://www.bankier.pl/wiadomosc/Pilnuj-ter
    minu-odpowiedzi-na-
    reklamacje-1701475.html).
    > Nie jestem jednak pewien czy w przypadku usług jest tak samo.

    1. Artykuł bzdurny - najpierw piszą o terminie 30 dni, potem 14 dni.
    Prawdziwy jest ten drugi termin i dotyczy on tylko reklamacji z tytułu
    niezgodności z umową, a nie np z tytułu gwarancji.

    2. Nie ma podstaw do traktowania braku odpowiedzi przez bank za uznanie
    reklamacji. Teoretycznie bank nie musi wcale odpowiadać - żadne prawo nie
    narzuca takiego obowiązku. Jakiekolwiek terminy odpowiedzi mogą być
    zawarte tylko w regulaminie konkretnej usługi w twoim banku. I właśnie w
    regulaminie szukaj odpowiedzi. Jak piszesz jest tam termin 30 dni. Więc
    może jest także napisane co dzieje się po przekroczeniu tego terminu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1