    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Czego nie rozumiesz?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 24 Nov 2022 11:12:05 +0100

    On Tue, 22 Nov 2022 16:25:17 GMT, PiteR wrote:
    > in <news:1ub48pyzxxg0q$.eclt360rd2v6$.dlg@40tude.net>

    > Jeden ma 61 lat i srogi banan na twarzy. Kiedy wszyscy z teamu boją się
    > powrotu do ojczyzn on jest wyluzowany. Tu zarabia 2k, w każdej chwili
    > może wrócić. Emeryture z Anglii juz wypracował.
    > Piętami kopie się w dupę.

    Nie wiem jakie u nich zasady, ale u nas:
    -jak pracowal w Anglii, to polska emeryturka moze byc niewielka, czy
    wrecz zadna. Hm - żadna chyba byc nie moze, jest jakas minimalna,
    ale to chyba tez trzeba sobie w Polsce cos wypracowac.

    -jak Anglicy płacą emeryture od 60 lat, to moze wrocic do Polski i zyc
    jak emeryt. No prawie, bo powstaje kwestia ubezpieczenia zdrowotnego.
    Zalatwiac jako Anglik? :-)

    -przez kolejne 30 lat roznie moze byc z tą angielską emeryturą ...
    poki zdrowia starczy to chyba lepiej pracowac/inwestowac.

    > może już stoją

    Wielkim hurtem jeszcze nie. W koncu park narodowy, podobnie jak u nas
    :-)

    > no trudniejszy niż u nas

    Krajobraz pod Koszycami np taki
    https://goo.gl/maps/isffprCKFm3DUDz68

    Mowisz ze trudniej?
    No trudniej, bo trzeba sie przez Ukraine przebic :-)

    Trudniej to nam jest ich najechac ... ale czy w 68 nie dalismy rady?

    > mają armatę, podobno wyjechała na poligon się trenować.

    Niech pojedzie na Ukraine, to i Ukraincy potrenują :-)

    J.