  • Data: 2004-12-29 06:23:52
    Temat: Re: Czek - problem
    Od: "PD" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pawel eF" napisał w wiadomości
    > Witam serdecznie
    >
    > Dotknął mnie przykry problem - otóż "zaginęły w niewyjaśnionych
    > okolicznościach" na Poczcie Polskiej dwa czeki wystawione na moje
    > nazwisko - był to zwrot podatku kanadyjskiego.
    > W PEKAO SA poradzono mi, abym wystąpił o duplikat czeku, ale Kandyjczycy
    > upierają się, że czeki wysłali już maju. Czy istnieje metoda pozwalająca
    > sprawdzić, czy czeki te zostały zrealizowane?
    > Cała sytuacja jest o tyle ciekawa, że czeki wysyłane były przez dwie różne
    > instytucje w różnym czasie - i nie bardzo wiem, gdzie ich szukać i skąd
> [...]

    Pare lat temu mialem podobny problem ze zwrotem amerykanskiego podatku.
    Skontaktowalem sie z IRS i przedstawilem sprawe. Zablokowali czek. Okazalo
    sie ze zostal wyslany na zly adres (zamiast numeru 23 / 34, wpisali 2334).
    Po pewnym czasie (1 miesiac) wyslali nowy czek. "Zguba" znalazla sie po 7
    miesiacach od wyslania.

    Pozdrawiam
    P.D.