  • Data: 2008-01-20 17:43:45
    Temat: Re: Czemu Polbank to robi?
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 20 Jan 2008 11:18:19 +0100, ygreko wrote:

    > Grupowicze narzekaja na wplatomaty mbanku a o tych urzadzeniach w Polbanku
    > jeszcze zlego zdania nie widzialem.
    > Czy to dlatego, ze dobrze dzialaja, czy moze Polbank ma za malo klientow aby
    > sie tutaj wytworzyla masa krytyczna?

    Może Polbank ma inteligentniejszych klientów ;-)
    Z tego co pamiętam z forum mBanku to większość awarii była spowodowana
    wpychaniem do wpłatomatów różnych śmieci, z rybimi łuskami włącznie.
    Chociaż też bywały wplatomaty z przyklejonymi informacjami żeby nie wpłacać
    banknotów o nominale 10 PLN. Poza tym mBank ma chyba różne rodzaje
    wpłatomatów. Dlatego też wydaje mi się, że Polbank ma nieco lepsze maszyny,
    ale brak informacji o awariach jest głównie rezultatem ich niewielkiego
    wykorzystania, zwłaszcza, że wpłatomaty te stoją chyba bez wyjątku przy
    oddziałach, więc sporo osób nie ryzykuje i wpłaca w kasie. Natomiast w
    przypadku mBanku wpłatomat to jedyna opcja.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki