  • Data: 2012-04-14 19:54:44
    Temat: Re: Czy Alior to jeszcze bank czy już poczta polska? ;)
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 12 Apr 2012 21:40:36 +0200, Krystek napisał(a):

    > ...siedząc przed komputerem w swoim domu. Ma Pan(i) komputer? Nie? A
    > telefon komórkowy? Przez komórkę też można dokonywać przelewów ze
    > swojego rachunku..." ;)

    Hmmm komputer stoi w oddziale a wiadomo starszym osobom ruch zawsze się
    przyda. Babcia mojego kolegi (ponad 80 lat) normalnie z komunikatora
    korzysta i nawijam z wnuczkami i to nie jest skype ;) Jak ktoś chce to
    pewnie ogarnie taką prostą rzecz, bo jeżeli mu przelewy zdefiniują to
    klikania już wtedy naprawdę niewiele.

    Xenocide