  • Data: 2011-11-26 00:19:21
    Temat: Re: Czy BGZOptima digipass ?
    Od: "zaemka" <N...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > LOL! A czy jesli mam token RSA SecurID, zgubie go i pozycze od sasiada to
    > uda mi sie zalogowac?

    http://www.techit.pl/Aktualnosci/RSA-wymieni-wszystk
    ie-tokeny-SecurID,5805.html

    Tokeny działają na innej zasadzie (liczb pseudolosowych związanych z
    konkretnym egzemplarzem) - a system jedynie sprawdza
    poprawność.(prawdopodobieństwo trafienia przypadkowo jest praktycznie żadne)
    Dodatkowo tokeny najczęściej są autoryzowane przez konkretną zewnętrną
    firmę zajmującą się bezpieczeństwem - w tym wypadku RSA

    Na temat digipassa nie ma żadnych informacji i dlatego moje pytanie jest
    nadal aktualne.