  • Data: 2005-11-02 09:54:58
    Temat: Re: Czy City rozdaje karty gold?
    Od: Catbert <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/1/2005 11:55 PM, LM wrote:

    > W tym taki fragment:

    > Powtórzę - _nie_zostało_zawarte_w_polskim_prawie_.

    Polskie prawo nie zawiera również listy noży sprężynowych, którymi nie
    wolno dźgać kobiet w wieku emerytalnym.

    Z innych zapisów prawa można wyprowadzić wprost, że istotna zmiana
    warunków umowy o charakterze kredytowym winna byc wyrażona wprost,
    pisemnie i nie przyjmowana w sposób dorozumiany na podstawie jakiejś
    "aktywacji" - ważność takiej umowy i legalnośc zależy więc od
    okoliczności - np. treści towarzyszących nadesłanej karcie dokumentów.

    Pzdr: Witek