  • Data: 2005-11-02 10:01:51
    Temat: Re: Czy City rozdaje karty gold?
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> wrote in message
    news:dk60gd$m0l$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Wiele hałasu o nic. Niektórym zamieniono srebrne na złote, innym złote na
    > platynowe.

    Sama zmiana koloru - czysty marketing dla dzikusów.

    > Następnie dawne uprawnienia złotych zostaną przeniesione na platynowe, a
    > złote będą jak srebrne. I wszystko będzie po staremu.

    Tylko zaraz kruszce się skończą. Zostały jeszcze "diamenty" - i co potem?

    > A co do opłaty rocznej, bo to wraca jak bumerang, to niektórym znoszą a
    > niektórym nie, pozwalając na rozwiązanie umowy.

    Podejrzewam, że jeśli ktoś ma duże obroty i jest źródłem zysku dla banku, to
    ten ustąpi z opłaty rocznej, by nie psuć całego interesu - i to podwójnie,
    bo nie dość, że sam straci zysk z klienta, to inny, konkurencyjny bank
    zyska - bo większość aktywnych użytkowników KK docenia ich zalety. A jeśli
    nie ma obrotów, to nie ma żalu.

    > Jak się zdaje, przyjęcie karty "wyższej" kategorii nie jest obowiązkowe.

    Nie jest, ale za karę będą nas bombardować setkami kopert z makulaturą i
    telefonami, brrr...

    > Gdybym ja miał z takiego tytułu płacić więcej, to bym wolał podziękować.

    Ja to zignorowałem, a plastik przyda się do celów gospodarczych - np. żeby
    podłożyć pod nogę od stołu ;)

    T.