  • Data: 2005-11-03 07:41:53
    Temat: Re: Czy City rozdaje karty gold?
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> wrote in message
    news:dkba3s$4c9$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Myślę, że na takie drobiazgi to by jakoś miejsce znalazła.

    No tak :)))

    > Nota bene firmiejne to oni mają Amexy i tu ciekawostka: Amex wysłał im do
    > domów (wcale nie pytając o zdanie) karty prywatne. Jak upłynie termin
    > ważności- przysyła następną, nawet wtedy gdy (tak, jak w przypadku moim,
    > domowym) karta nigdy nie była aktywowana. Tak to i mamy sobie nieaktywnego
    > Amexa na czarną godzinę. Zresztą Citi też jej, bo przysłało swego czasu
    > Mastera (fakt - z mniejszym limitem), żeby sobie wybrała, co jej się
    > bardziej podoba. Też jakoś nie było okazji aktywować... :-)

    To się nazywa zapobiegliwość względem (być może kiedyś)-klienta.
    W zasadzie citek, zasypując kraj ofertami kredytowymi, czyni to samo, tylko
    bardziej natarczywie - podany przez Ciebie przykład świadczy, że jednak
    można sobie marketingować bez nachalnego i upartego włażenia z buciorami w
    czyjeś życie. A karta sobie leży i czeka na życiową okazję, kiedy już
    wszystko inne zawiedzie :)

    T.