  • Data: 2004-03-02 08:44:55
    Temat: Re: Czy Eorobank jest wiarygodny???
    Od: "woy" <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule news:c1vda0$qou$2@news.onet.pl,
    niejaki(a): Michał 'Amra' Macierzyński z adresu
    <m...@p...pl> napisał(a):

    > Bo Lukas Bank radzi sobie zaje****, wiec istnieje duze
    > prawdopodobienstwo, ze powtorzy sukces.

    Ale ZTCW Łukasiewicz sprzedał Lukas Bank już parę lat temu i dzisiejszy
    sukces tego banku do średnia jego zasługa. Zwłaszcza że pamiętam, skąd
    wziął się Łukasiewicz w tym banku, jak działał on za jego kadencji i
    jakie były początki jego 'bankowej' kariery i dzisiejszego kapitału.

    > No i troche kasy ma, wiec tak
    > szybko jesli mialby upasc, nie upadnie ;)

    Zdziwiłbyś się, jakie cuda mogą zdziałać operatywni inspektorzy GINB ;-)

    --
    woy

    z cyklu "Przypowieści z Trollowej Doliny":
    "Nie odzywaj sie do mie bo ci dałem pląka!"