eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy (GE Money) bank miał prawo... ustalić raty wyższe od dochodów?Re: Czy (GE Money) bank miał prawo... ustalić raty wyższe od dochodów?
  • Data: 2009-11-01 00:49:15
    Temat: Re: Czy (GE Money) bank miał prawo... ustalić raty wyższe od dochodów?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    darr_d1 wrote:

    > Czy mógłbyś podać mi jakąś podstawę prawną?

    Podstawę prawną czego?
    A potrafisz podać podstawę prawną tego, że możesz spać na wersalce?

    > Na podstawie jakich
    > przepisów mogli udzielić kredytów, których raty przekraczają dochody?

    Żadnych. Bank udziela kredytów komu chce i jak chce.
    Z jednym ograniczeniem. Lichwiarskiego procentu.

    > Z tego co wiem niemal każdy bank jakoś to wylicza, sprawdza i ocenia,
    > czyż nie?

    Na swoje własne potrzeby komu dać a komu nie dac bo stanowi za duże ryzyko.

    A co gdyby nagle przestała spłacać? Zajmą jej rentę? (LOL)

    pojdą do sądu, dostaną wyrok, pójdą do komornika, a on zajmie rentę,
    sprzeda mieszkanie i co tam jeszcze ona ma.
    Z pewnymi ograniczeniami, bo takowe istnieją. Np. minimalna kwota
    niepodlegająca zajęciu. Przy 500 zł emerytury raczej komornik nie bedzie
    miał czego zając. Ale mieszkanie jak najbardziej na licytację się nadaje.