eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy (GE Money) bank miał prawo... ustalić raty wyższe od dochodów? › Re: Czy (GE Money) bank miał prawo... ustalić raty wyższe od dochodów?
  • Data: 2009-11-01 22:50:05
    Temat: Re: Czy (GE Money) bank miał prawo... ustalić raty wyższe od dochodów?
    Od: Ra <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    darr_d1 pisze:

    > Ty i kilka osób wcześniej wyciągacie trochę pochopne wnioski, choć
    > wobec przedstawionych przeze mnie faktów jak najbardziej logiczne.
    > Skoro zadłużyła się na karcie kredytowej na kolejne kilka tysięcy
    > złotych, mając już dwa inne kredyty na łączną kwotę około 400zł przy
    > dochodach 500zł to oznacza (wbrew wszelkim pozorom), że STAĆ ją na
    > spłatę tych rat. Jak to ktoś wcześniej ładnie tu napisał - JEJ sprawa
    > z czego i skąd na to ma. Choć muszę przyznać, że słyszałem o różnych
    > przypadkach i rzeczywiście różni są ludzie.

> [...]
    spójrz na relacje wysokości kredytów hipotecznych do zarobków. Do
    pewnego momentu zdolność kredytowa to kwestia okresu kredytowania a nie
    wysokości zarobków. Tu bank może zrobić ponobnie w przypadku problemów
    ze spłatą i zdolność będzie
    Po drugie sorry ale kto zadłuża się na kk i to od razu na cały limit ?
    Znam jedną osobę która wydawała kk więcej niż wynosiła jej emerytura ale
    po 2 czy 3 miesiącach ją oddała