eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy (GE Money) bank miał prawo... ustalić raty wyższe od dochodów? › Re: Czy (GE Money) bank miał prawo... ustalić raty wyższe od dochodów?
  • Data: 2009-11-02 00:05:35
    Temat: Re: Czy (GE Money) bank miał prawo... ustalić raty wyższe od dochodów?
    Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Lis, 22:55, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
    > darr_d1 wrote:
    >
    >  > Bulwersuje mnie tu tylko to, że o kartę nikt się nie

    > A przeczytaj dokładnie umowę kredytową. Jest tak jak byk zaznaczony ten
    > prezent i nawet jest podpis. Tylko trzeba patrzec co sie podpisuje.

    Może i tak. W większości jednak przypadków podpisywanie umowy wygląda
    tak, że osoba obsługująca kredytobiorcę pokazuje tylko miejsca do
    podpisania, informując przy tym, że wszystko jest w porządku a i tak
    jest jakiś tam czas (bodajże 14 dni) na odstąpienie od tej umowy.
    Prawidłowo należałoby taką umowę przeczytać na miejscu i o wszystko
    wypytać od ręki, choćby miało to trwać i pół dnia. A zdarzyło mi się
    nawet, że jeden z banków (EUROBANK) wcale nie dał mi umowy.
    Pośredniczka kredytowa (z MULTIKI) kazała tylko podpisać, zabierając
    tę umowę z informacją, że Ci z EURO odeślą mi jeden egzemplarz.
    EUROBANK przysłał natomiast tylko umowę o prowadzenie konta założonego
    na potrzeby obsługi kredytu oraz regulamin (broszurkę), a tej drugiej
    umowy (gdyż podpisywałem dwie - jedną o prowadzenie konta, drugą o
    kredyt) z wyszczególnieniem kosztów kredytu, odsetek, ile za co nie
    otrzymałem od lipca. No i o czym my tu mówimy... Też się zastanawiam
    czy mieli prawo tak postąpić, ale to już jest raczej temat na odrębny
    wątek.

    > jaką klasę?
    > jak jedziesz bez biletu, to kontroler też pokazuje KLASĘ  wytawiając ci
    > wezwanie do zapłaty.
    > Opłaty za nieterminową spłatę są chyba jasno okreslone?

    Mam na myśli, że kartę wcisnęli na siłę a potem jeszcze kary
    naliczają. Masz tu jednak pełną rację - każdy swój rozum ma i powinien
    spłacać terminowo.