    From: <o...@e...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy KK jeszcze się opłaca ?
    Date: 25 Jun 2002 11:37:43 +0200

    > 1. Nie kazdy ma szanse otrzymac KK

    To fakt, ale z drugiej strony jeśli juz otrzymasz, to przy staraniu się później
    o kredyt, historia rachunku KK może działać na Twój plus, bo bądź co bądź jest
    to produkt kredytowy.

    > 2. Porownujac koszty KK do VC debetowej wlicz uslugi bezplatne jakie masz
    > oferowane w ramach RORu

    Ale ja nie chcę mieć kolejnego ROR'u. To też jest pewna wygoda, że raz na
    miesiąc dostaję wykaz obrotów na karcie, sprawdzam to ze slipami, przelewam co
    do grosza taką kwotę jaka jest wykazana na wyciągu i zapominam o sprawie. Nie
    muszę zarządzać kolejnym RORemi i zastanawiać się czy jest tam jeszcze kasa czy
    nie. Tym bardziej że jedna obsuwa z debetem i koszt VC znowu o parę groszy
    urośnie :^)

    Miłego dnia
    Tomek