  • Data: 2002-06-25 10:50:12
    Temat: Re: Czy KK jeszcze się opłaca ?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:20020625101537.GM2293@diuna.pingwin.waw.pl...

    > Ale dlatego twierdze ze posiadanie kk, i to takie wydeptanej (przez
    > odejscie z jednego banku do drugiego) jest zdecydowanie __korzystne__!

    No i dlatego złożyłem wniosek do rajfiego i BPH.(A wcześnieszy post
    (o płynności) napisałem coby dsyskusja się rozwinęła ;-) )

    [..]
    > wspomne przez listosc kto sie upieral na karte citka mc ;-)))
    ??? Ja ?????????

    > Naprawde znaczna czesc bankow ktora zarabia na kartach dba o taki
    > rozwoj produktu. Jako kontrprzyklad podam bphpbk, czy tez wczesniej
    > pbk gdzie posiadacz konta nie mogl wstrzymac wydania karty dla osoby
    > upowaznionej. No i ostatni przepychanki w sprawie kart k.
    Co Ty tu napisałeś? Nie rozumiem (to nie jest złośliwość - mam wrażenie
    ze popełniłeś jakąś literówkę )

    > Jesli ludzie nie beda szukali lepszych produktow (nikt nie kaze
    > posiadac kk tam gdzie ror!) to karty sie nie poprawia.
    No. Oczywiście. Choć nie do wszystkich to dociera.
    KJ