eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-m
    ail
    From: "mm" <j...@c...barg.sv>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy MULTIBANK to syf ;)
    Date: Sat, 13 May 2006 09:28:24 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 42
    Message-ID: <e441re$17e$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <6...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: etv98.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1147505326 1262 83.20.167.98 (13 May 2006 07:28:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 13 May 2006 07:28:46 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2869
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:385346
    [ ukryj nagłówki ]

    Piotr wrote:
    > Witam
    >
    >
    > Opisze swoja sytuacje. Posiadam multikonto ja z kredytem odnawialnym w
    > wys.500,00 pln. Do 19 marca za odnowienie kredytu byla pobierana
    > prowizja w wysokosci 1% bez minimalnej kwoty. 20 marca w historii
    > operacji zobaczylem, ze za odnowienie kredytu pobrano oplate w
    > wysokosci 40 pln. Zobaczylem rowniez, ze od tego dnia zostala
    > zmieniona taryfa oplat i prowizji. Niestety nie widzialem informacji
    > o tym na stronie glownej banku, ani w aktualnosciach. Byla tylko
    > informacja na stronie o oplatach i kursach. Na zlozona reklamacje po
    > kilku dniach otrzymalem odpowiedz, "iz zgodnie z zapisami Umowy
    > MultiBank informuje swoich klientow o zmianach w Taryfie prowizji i
    > oplat za posrednictwem Placowek, Internetu i Multilini, ww zmiana nie
    > wymaga formy pisemnej. W zwiazku z powyzszym z przykroscia
    > informujemy, ze MultiBank nie ma podstaw do zwrotu wnioskowanej przez
    > Pana kwoty, poniewaz informacje o zmianach w Taryfie byly powszechnie
    > dostepne." Na zlozona druga reklamacje czekam juz 3 tygodnie. Tutaj
    > moje pytanie: Czy ktos widzial na stronach banku informacje o
    > zmianie tayfy z dniem 20 marca 2006 ?(nastepna zmiana taryfy miala
    > miejsce 3 kwietnia tego roku - "Nowocześni płacą mniej") Z gory
    > dziekuje za odpowiedz i przepraszam za dlugi post

    Jakaś informacja podobno była. Ale co z tymi osobami, co nie zaglądaja na
    www multibanku ? i tymi co nie chodzą do placówek ?
    Pamiętam, że tego dnia w serwisie transakcyjnym pojawił się komunikat o
    zmianie TOiP.
    MultiBank stosuje metody znane z ........ pkobp. Wywieszają zmienioną TOiP w
    oddziale i mają klientów w nosie. Takie postępowanie wobec klientów
    zakwestionował już wcześniej UOKiK i należy to do umownych klauzul
    niedozwolonych.
    Już nawet Citibank nauczył się z __wyprzedzeniem__ i listownie informować
    klientów o zmianach TOiP.

    Multi-prowizyjny-bubel-bank nie traktuje klientów poważnie; widać klienci
    nie są im potrzebni. Ja likwiduje wszystko co mam w multibanku i będę
    wszystkim odradzał ten "bank". Mieli wysokie ambicje, ale wyszło jak zwykle.

    Pozdrawiam,


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 14.05.06 13:10 nod

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1