eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[OFE] Czy ZUS wyrównuje kase za poprzednie miesiace pracy z przed podpisania umowy?Re: Czy ZUS wyrównuje kase za poprzednie miesiace pracy z przed podpisania umowy?
  • Data: 2007-06-26 19:11:10
    Temat: Re: Czy ZUS wyrównuje kase za poprzednie miesiace pracy z przed podpisania umowy?
    Od: l...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Cze, 14:24, Jan Strybyszewski <g...@o...pl> wrote:

    > Po co ?
    > Odsetki platne przez ZUS na kontoOFEbeda wieksze niz zyski wOFE
    Jak na razie nie są.
    Co do meritum- w przypadku długiego czasu oczekiwania na scalenie
    konta jedyną (i polecaną) możliwością jest podanie ZUS do sądu.
    Taka sytuacja dotyczy bardzo wielu osób, często trwa latami (a kto wie
    kiedy się skończy), a ZUSowi się nie spieszy
    więcej o sprawach sądowego odzyskania składek
    http://www.multiofe.pl/faq.IIfilar.ZUSodda.shtml

    zespół MultiOfe.pl