eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[OFE] Czy ZUS wyrównuje kase za poprzednie miesiace pracy z przed podpisania umowy?Re: Czy ZUS wyrównuje kase za poprzednie miesiace pracy z przed podpisania umowy?
  • Data: 2007-06-26 21:25:32
    Temat: Re: Czy ZUS wyrównuje kase za poprzednie miesiace pracy z przed podpisania umowy?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <l...@g...com>
    > Teraz jest to np kurs ok. 31,50 a dwa lata temu kurs był 22,50
    > 1000 zł wtedy, to byłby zakup 44,44 jednostek wartych obecnie 1400
    > zł
    > Widać, że brak opóznienia dałby teraz kwotę o 40% większą - odsetki
    > pewnością tego nie zrekompensują
    ????
    to akurat jest kompletnie niezgodne z jakakolwiek matematyką.
    KURS nie ma znaczenia ważny jest ZYSK
    czyli strata to zysk_wypracowany_przez_ofe - odsetki_z_zus
    ceny zakupu jednostek nie mają znaczenia

    cena zakupu ma znaczenie - dwa lata wczesniej za 1000 zl moglem miec
    44,44 jednostki funduszu a przez opóznienie ZUSu mam za 1000 zl tylko
    1000/31,50 = 31,74 jednostki.

    moze dla MultiOFE 12,7 jednostek funduszu nic nie znaczy - dla mnie
    wazne jest ile jednostek funduszu mam na koncie i ich obecna wartosc
    *** blad ***