eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy bank BZ WBK moze zabrac moje pieniadze ? czy to jest legalne ?Re: Czy bank BZ WBK moze zabrac moje pieniadze ? czy to jest legalne ?
  • Data: 2008-02-26 18:26:40
    Temat: Re: Czy bank BZ WBK moze zabrac moje pieniadze ? czy to jest legalne ?
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To jest wykroczenie i o ile mnie pamięć nie myli - kara ograniczenia
    > wolności, grzywny lub nagany.

    Nie siej popeliny skoro Cię pamięć zawodzi

    *Zamiar* nie jest karany
    z jednym wyjątkiem (jak Cię interesuje to sobie wygoglaj jaki)

    Zresztą chciałbym zobaczyć bank który pozywa klienta za takie pismo,
    brukowce miałyby temat na pierwszą stronę przez parę tygodni.

    Już widze zdjęcie biurka i olbrzymią czcionką napis "Gdzie On to chciał
    zrobić" :))