eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy bank musi poinformować o zmianie TOiP?Re: Czy bank musi poinformować o zmianie TOiP?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
    nv.de!news.nobody.at!feeder.erje.net!tudelft.nl!txtfeed1.tudelft.nl!multikabel.
    net!newsfeed10.multikabel.net!feeder2.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.1
    97.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
    a.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada
    .pl.POSTED!not-for-mail
    Message-ID: <4bc94c3b$0$19177$65785112@news.neostrada.pl>
    From: namikk <n...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Czy bank musi poinformować o zmianie TOiP?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sat, 17 Apr 2010 07:47:56 +0200
    References: <hqalo7$43q$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: KNode/0.10.9
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    Lines: 26
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.1.60.214
    X-Trace: 1271483451 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 19177 83.1.60.214:61181
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:525231
    [ ukryj nagłówki ]

    Grzexs wrote:

    > Czy bank musi poinformować swojego klienta o zmianie TOiP?

    Tak, bank powinien informować o takich zmianach,sposób podawania tej
    informacji zawarty jest w umowie.

    >Czy brak takiego poinformowania jest podstawą do reklamacji?

    Jako klient masz taką możliwość,żeby na wszystko co Ci się nie podoba
    składać reklamację ;-)

    > Napisałem reklamację, w której
    > domagałem się zwrotu połowy opłaty za kartę. Zapadła cisza. Po miesiącu
    > dzwonię na ich infolinię i okazuje się, że "reklamacja nie wpłynęła".
    > Udaje mi się od kuriera otrzymać pokwitowanie odbioru przesyłki i piszę
    > reklamację do reklamacji.

    W tym banku to już norma,że wysyłane reklamacje do nich nie dochodzą :-) ,
    potem reklamacja na reklamację z potwierdzeniem dostarczenia od
    kuriera/poczty tej pierwszej reklamacji. Jak dla mnie to jest dobra
    taktyka; zmęczyć jeszcze bardziej strudzonego klienta,który pilnuje swoich
    spraw :-)

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1