eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy bankom w Polsce nie zależy na klientach?Re: Czy bankom w Polsce nie zależy na klientach?
  • Data: 2005-06-08 22:49:07
    Temat: Re: Czy bankom w Polsce nie zależy na klientach?
    Od: PshemeK <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    dan (dj74) napisał(a):
    > Witam,
    >
    > od kilku lat korzystam z kart kredytowych różnych banków, jednak takiej
    > postawy jaka spotkała mnie ze strony Banku BPH nie uświadczyłem w
    > przeszłości. Zawsze spłacam saldo karty w całości, tj. nie korzystam z
    > kredytu na karcie.
    >
    > Niestety przytrafiło mi się zapomnieć zrobić przelew, i ... Bank BPH po
    > tym jak nie otrzymał wpłaty minimalnej (śmieszne 40zł) zablokował mi kartę?
    >
    > Zadzwoniłem z pytaniem czy nie uważają, że lepszym rozwiązaniem byłoby
    > wcześniej poinformować klienta o tym, że nie zapłacił?
    > np. "Szanowny Kliencie, co się stało,... jak możemy pomóc?"
    >
    > a tu ciach i karta zablokowana, Bank BPH zachował się tak, jakby był
    > jedynym bankiem w Polsce, który daje karty kredytowe.
    >
    > Dla mnie takie postępowanie jest niepojęte.
    >

    Bo najwyraźniej nie przeczytałeś umowy/regulaminu....

    >
    > szukam też banku w którym szanuje się klienta.
    >

    BPH. Mnie szanują. Co prawda ja też ich szanuje (spłacam zobowiązania w
    terminie), ale nie wiem, czy to dlatego...

    Oczywiście żartuję. Nie będę się starał polecić żadnego banku, bo
    korzystam tylko z konta w BPH na razie, ale poza kilkoma sprawami, które
    mogłyby wyglądać lepiej, to nie mam zastrzeżeń. Tyle, że ja jestem
    zwykłym klientem detalicznym....

    Pozdrawiam

    PshemeK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1