  • Data: 2009-10-29 07:19:23
    Temat: Re: Czy bankomaty Cash4You omijać z daleka ??
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "kjonca"
    news:0eff4a98-689a-4120-8aec-3f15c4fdb558@g27g2000yq
    n.googlegroups.com

    > Nie. Nie sądzę, by się psuły częściej niż inne.

    IMHO ryzyko korzystania z nich jest znacznie większe niż z pozostałych
    maszyn. To oczywiście moje subiektywne odczucia, ale... już 6 - 7 razy
    miałem sytuację, że po wklepaniu PINu, podaniu żądanej kwoty wypłaty
    bankomat lubił się przywiesić nawet na 3 minuty (może myślał wtedy czy kasę
    mi wypłacić czy nie...?) aby potem wydać mi kasą jaką chciałem.
    Za dużo nerwów mnie nie kosztowało. Na całe szczęście w lokalizacji gdzie
    znajdował się ich przybytek postawili ecard, kilka metrów dalej euronet,
    obok mam ING a dwie ulice dalej oddział BZ WBK z bankomatem. Życie nie
    zmusza mnie do korzystania z tego badziewia i mam nadzieję, że mnie więcej
    już nie zmusi.

    Pozdrawiam.

    PS.
    No i ten ich porypany układ ekranu, przy którym trzeba się zatrzymać na
    chwilę aby nie beknąć i nie zaznaczyć sprawdzania salda.