  • Data: 2004-12-06 15:13:37
    Temat: Re: Czy ecard popłynie?
    Od: "Jaco" <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:cp1cao$bft$1@news.onet.pl...
    > Czysto teoretycznie. Bo klient sklada reklamacje w banku, ktory wydal mu
    > karte, a nie w CA. Bank uzywa standardowego formularza organizacji - i
    > jest zobowiazany do zachowania ustalen np. VISY.

    [...]

    a mógłbyś zacytować te ustalenia? bo moim zdaniem transakcja doszła do
    skutku, klient kupił rezerwację, dostał potwierdzenie więc CA nie jest już
    stroną. IMHO sytuacja jest analogiczna do takiej że ktoś wykupuje wycieczke
    w biurze podróży, to biuro pada i zostawia go z walizkami na lotnisku. A czy
    jeśli kupię przeterminowany dżem w sklepie spożywczym (nawet przez internet)
    i zapłacę kartą to też biegnę do banku z formularzem Visy?

    Jaco