eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy ecard popłynie?Re: Czy ecard popłynie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-fra1.dfn.de
    !news0.de.colt.net!news.iphh.net!iphh.net!news.belwue.de!newsfeed01.sul.t-onlin
    e.de!t-online.de!newsfeed01.chello.at!newsfeed02.chello.at!news.chello.at.POSTE
    D!53ab2750!not-for-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <couvhj$hk$1@atlantis.news.tpi.pl> <c...@s...poczta.onet.pl>
    <cov1vr$8va$1@news.onet.pl> <cov2ai$b8t$1@inews.gazeta.pl>
    <cp02ti$cli$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <9...@4...com>
    <cp1btp$pod$2@inews.gazeta.pl> <cp1cao$bft$1@news.onet.pl>
    <cp1e3j$7l1$1@inews.gazeta.pl> <cp1ef4$lv7$1@news.onet.pl>
    <cp1gol$k6o$2@inews.gazeta.pl> <cp1h13$358$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: Czy ecard popłynie?
    Lines: 18
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    Message-ID: <iB6td.71983$ha.63575@news.chello.at>
    Date: Tue, 07 Dec 2004 00:14:06 GMT
    NNTP-Posting-Host: 212.186.90.94
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    X-Trace: news.chello.at 1102378446 212.186.90.94 (Tue, 07 Dec 2004 01:14:06 MET)
    NNTP-Posting-Date: Tue, 07 Dec 2004 01:14:06 MET
    Organization: Customers chello Poland
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:328166
    [ ukryj nagłówki ]

    "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message
    news:cp1h13$358$1@news.onet.pl...
    >
    > Przejrzałam po prostu reklamacyjny formularz Visy i tam była wersja z
    > nieotrzymaniem zamówionego towaru. No to zadzwoniłam do Inteligo i po
    > pokonaniu oporu I-linki (która oczywiście próbowała mnie ze wszystkich sił
    > zniechęcic do składania reklamacji) dowiedziałam się, że mam przesłać
    > formularz i czeeekać :-) Zadziałało.
    >

    Mialem kiedys podobna sytuacje ze sklepem internetowym wirtualnej polski.
    Karta zostala obciazona, a towaru mi nie przyslano. Zlozylem wtedy
    reklamacje do mojego owczesnego banku (KBSA).... poczekalem... 6 m-cy i kase
    mi oddano. Do tego KB z uwagi na dlugi czas rozpatrzenia reklamacji przyznal
    mi 'dozywotnio' karte bez oplaty rocznej ;).

    Maciej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1