  • Data: 2011-04-10 17:31:30
    Temat: Re: Czy giełdzie zależy na inwestowaniu, czy na spekule?
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 10 Apr 2011 12:14:46 +0200, skippy napisał(a):

    > który czasem wynosi 1:1
    > poza tym nadal nie odpowiedziałeś na pytanie w najmniejszym stopniu

    Ostatnio kiedy sprzeczaliśmy się o stopę zwrotu z OFE, tylko mnie chciało
    się to policzyć najpierw dla symulacji potem dla realnego swojego rachunku.
    Otrzymałem jakąś tam liczbę, która Wam się nie podoba bo jest za duża.
    Niezgadzała się m.in. z Twoją inuicją, przekonaniem, czy ideologią.
    Zostałem więc zjebany jak pies.
    Teraz napisałem jeden post z prośba dot. bloomberga i nie dostałem żadnej
    odpowiedzi, chociaż mi na tym bardzo zależy.

    Coś Wam powiem Tobie i Totusowi też. Nie będe się produkował i pisał tu
    artykułów naukowych z pełnymi dowodami, opisem badań empirycznych,
    symulacji komputerowych. Nikt mi za to nie zapłaci ani ja żadnej
    satysfakcji z tego nie będę miał. Sorry za dużo ode mnie wymagasz. Jeśli
    chcesz poczytać sobie o wynikach badań na ten temat odsyłam Cie do
    http://arxiv.org/archive/q-fin
    http://www.ssrn.com/
    gdzie znajdziesz mnóstwo artykułów m.in. na temat wpływu futures na rynek
    kasowy.