  • Data: 2004-02-16 14:13:25
    Temat: Re: Czy identyfikujesz sie ze swoim bankiem ???
    Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "devnull" <d...@n...net> napisał w wiadomości
    news:1oh130heir2sf2e8f20209lugud0lruu7g@4ax.com...

    > Bledy nalezy pietnowac i to tez robia klienci mbanku.
    > Poza tym w powszechnym rozumieniu istnieje tylko kilka instytucji zaufania
    > publicznego, ale widac Twoje odbiega od powszechnie przyjetego.

    W powszechnym rozumieniu? To znaczy jak? Powszechne rozumienie raz pozwala
    na zastosowanie kary śmierci, a raz nie ;) Powszechne rozumienie to bardzo
    mało sprecyzowane pojęcie ;) Czy rozumiesz przez to "większość"? Jeśli tak,
    to chciałam jedynie zauważyć, iż opinią większości dość łatwo jest
    manipulować - wystarczy sięgnąć do Aronsona: "Człowiek - istota społeczna",
    albo Cialdiniego: "Wywieranie wpływu na ludzi".

    > To jest tylko Twoja interpretacja, a nie rzeczywistosc. Kto byl
    "zaslepiony
    > bezgraniczna miloscia"? Czy nie uwazasz, ze osoba zaslepiona bezgraniczna
    > miloscia nie narzekalaby na wprowadzenie oplat? No bo skoro zaslepiona, to
    by
    > jej to zupelnie nie przeszkadzalo, nieprawdaz? Sama widzisz, ze Twoja
    > interpretacja jest bledna.

    I tu się mylisz ;) Protesty są tak burzliwe właśnie z powodu zranionego
    zaufania. A kto to zaufanie zawiódł? Ano właśnie placówka zaufania
    publicznego jak nazywasz bank ;)) Gdyby wcześniej niektórzy z klientów
    mBanku nie darzyli tej instytucji irracjonalnym uczuciem, nie byliby aż tak
    zbulwersowani. Dystans pozwala bowiem na zachowanie spokoju w takich
    sytuacjach ;)
    BTW mojej interpretacji - Co daje Ci taką pewność, że to właśnie Twoja
    interpretacja rzeczywistości nie jest błędna? Sorry, ale argumentujesz
    niczym Kubuś Puchatek - ten świat jest prawdziwy, który ja widzę ;)

    M.