    From: devnull <d...@n...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy identyfikujesz sie ze swoim bankiem ???
    Date: Mon, 16 Feb 2004 17:41:49 +0100

    On Mon, 16 Feb 2004 15:13:25 +0100, "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> wrote:

    >Użytkownik "devnull" <d...@n...net> napisał w wiadomości

    >W powszechnym rozumieniu? To znaczy jak? Powszechne rozumienie raz pozwala

    Tzn. tak jak przedstawilem Ci to w cytowanych linkach.

    >"zaslepiony
    >by
    >
    >I tu się mylisz ;) Protesty są tak burzliwe właśnie z powodu zranionego
    >zaufania. A kto to zaufanie zawiódł? Ano właśnie placówka zaufania

    Ale nie zaslepienia jak twierdzilas, krecisz sie w zeznaniach, az widac, ze Ci
    glupio. :P

    >publicznego jak nazywasz bank ;)) Gdyby wcześniej niektórzy z klientów
    >mBanku nie darzyli tej instytucji irracjonalnym uczuciem, nie byliby aż tak

    Nikt nie darzyl mbanku irracjonalnym uczuciem, a to uczucie ktorym go darzono
    bylo jak najbardziej racjonalne.

    >BTW mojej interpretacji - Co daje Ci taką pewność, że to właśnie Twoja
    >interpretacja rzeczywistości nie jest błędna? Sorry, ale argumentujesz
    >niczym Kubuś Puchatek - ten świat jest prawdziwy, który ja widzę ;)

    Przeczytaj poprzednie cytaty, bo widze, ze tego nie zrobilas i stad Twoje
    powyzsze pytania.