    From: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy identyfikujesz sie ze swoim bankiem ???
    Date: Mon, 16 Feb 2004 19:23:07 +0100

    wrote:

    > Ale nie zaslepienia jak twierdzilas, krecisz sie w zeznaniach, az widac,
    ze Ci
    > glupio. :P

    Nie jest mi głupio, jestem raczej hm...... troszkę rozbawiona ;)

    > Nikt nie darzyl mbanku irracjonalnym uczuciem, a to uczucie ktorym go
    darzono
    > bylo jak najbardziej racjonalne.

    Tak, najzupełniej racjonalne ;) Pretorianie i logo na komórce to całkiem
    normalne ;)

    > Przeczytaj poprzednie cytaty, bo widze, ze tego nie zrobilas i stad Twoje
    > powyzsze pytania.

    Przeczytałam i niestety nic z tego nie wynika poza tym, że nie do końca
    chyba rozumiesz o co mi chodzi, albo po prostu nie chesz zrozumieć. Tak na
    marginesie, z powodu choroby siedzę dziś w domu. Miałam okazję przejrzeć
    więc kilka wątków więcej i widzę, że nie ja jedna zarzucam niektórym osobom
    zbyt emocjonalny stosunek do niektórych banków. Taki zarzut wobec Ciebie
    postawili i inni uczestnicy listy. Może jednak mam więc odrobinę racji ;)

    OK, dość bo widzę że i tak się nie dogadamy. Nie ma się co drażnić.
    Zwyczajnie przyjmij, że mam inne zdanie na temat lokowania zaufania, sposobu
    wyrażania uczuć itp. Mogę zapewnić jedynie, że się zrewanżuję i postaram się
    zaakceptować fakt, że są i tacy klienci banków, którzy oczekują od nich
    czegoś więcej aniżeli uczciwości ;)

    Pozdrawiam i no offence :)

    M.