    From: devnull <d...@n...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy identyfikujesz sie ze swoim bankiem ???
    Date: Mon, 16 Feb 2004 20:12:36 +0100
    <c0r1t3$f76$1@nemesis.news.tpi.pl>

    >Nie jest mi głupio, jestem raczej hm...... troszkę rozbawiona ;)

    Chociaz tyle dobrego. :)

    >darzono
    >
    >Tak, najzupełniej racjonalne ;) Pretorianie i logo na komórce to całkiem
    >normalne ;)

    Heh, no to powiem za siebie, nie czulem sie pretorianinem, nie mialem loga
    banku na komorce. Po prostu mialem nadzieje, ze mbank wskaze droge innym
    bankom, ktore beda nasladowac jego postepowanie - postepowanie na miare
    najlepszych europejskich bankow (w UK praktycznie wszystkie banki, rowniez
    marmurowe oferuja podstawowe uslugi i karte bezplatnie), dlatego tez chetnie
    jego dzialania wspieralem, bo mi sie podobalo to co zrobili, bylo to dla mnie
    korzystne (a wiec nie tylko emocje, a zimna kalkulacja) i wyznaczalo nowa
    jakosc w stosunkach z klientami (jak sie okazalo pozornie, badz krotkotrwale).
    Jak ktos komus robi dobrze (bez skojarzen ;)), to jemu w zamian tez normalny
    czlowiek chce sie odwdzieczyc robiac dobrze - co w tym dziwnego?

    >Przeczytałam i niestety nic z tego nie wynika poza tym, że nie do końca
    >chyba rozumiesz o co mi chodzi, albo po prostu nie chesz zrozumieć. Tak na

    No ja tak samo moge powiedziec... :/

    >marginesie, z powodu choroby siedzę dziś w domu. Miałam okazję przejrzeć
    >więc kilka wątków więcej i widzę, że nie ja jedna zarzucam niektórym osobom
    >zbyt emocjonalny stosunek do niektórych banków. Taki zarzut wobec Ciebie

    Jestes druga taka osoba, ktora robi to z takim zaangazowaniem. Jedyna inna jest
    Glenn, ale ona robila to w sposob bardzo obcesowy, tak ze sie jej w koncu
    odplacilem pieknym za nadobne...

    >postawili i inni uczestnicy listy. Może jednak mam więc odrobinę racji ;)

    Jesli juz mamy na to patrzec w sposob demokratyczny to jestescie w zdecydowanej
    mniejszosci w tym pogladzie, mozna wiec to uznac za anomalie... ;P

    >OK, dość bo widzę że i tak się nie dogadamy. Nie ma się co drażnić.
    >Zwyczajnie przyjmij, że mam inne zdanie na temat lokowania zaufania, sposobu
    >wyrażania uczuć itp. Mogę zapewnić jedynie, że się zrewanżuję i postaram się

    Przyjmuje i pochwale, ze calkiem ladnie potrafilas zakonczyc te rozmowe.
    Nadmieniam jednak, ze troche sie dziwie, ze akurat kobiety tak sie o uczuciach
    wyrazaja. Glenn mowila, ze np. nie ma zadnego emocjonalnego stosunku do swoich
    sukienek - nie wyroznia zadnej z nich - ze ta sie jej bardziej podoba, a inna
    mniej - jak dla mnie to dziwne.

    >zaakceptować fakt, że są i tacy klienci banków, którzy oczekują od nich
    >czegoś więcej aniżeli uczciwości ;)

    To juz bylo przerabiane - etyka swoja droga, a prawo swoja...

    >Pozdrawiam i no offence :)

    oki, nawzajem.

    dn