    From: "fuzzymi" <f...@y...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy identyfikujesz sie ze swoim bankiem ???
    Date: 16 Feb 2004 21:53:38 +0100

    > W krajach wysokorozwinietych pracodawcy czesto wymagaja od swoich pracownikow,
    > aby identyfikowali sie ze swoja firma, szczegolnie daleko jest to posuniete w
    > Japonii i rzeczywiscie czesto sie identyfikuja.

    Wymagaja od PRACOWNIKOW, nie od KLIENTOW. Bank pobiera ode mnie oplaty za
    konkretne uslugi, tak jak szewc za podzelowanie butow. Logo "Najlepsze zelowki
    tylko od Pipsztyckiego" na komorke to chyba lekka przesada... Chociaz, rzecz
    gustu...

    Poza tym identyfikowanie sie z firma przez pracownikow to niezupelnie noszenie
    np. czapki z jej logo. To raczej sposob reprezentowania firmy w kontaktach z
    klientami i innymi instystucjami - o czym np. pracownicy obslugi klienta wielu
    bankow w Polsce zdaja sie zapominac.

    > Nie tylko, jest to tez instytucja zaufania publicznego i dlatego to nie jest
    > biznes taki jak kazdy inny.

    Fakt ze jest to "instytucja zaufania publicznego" naklada wieksze obowiazki na
    bank, ale absolutnie zadnych na klienta. Nadal nie widze powodu, dla ktorego
    mialbym traktowac moj bank inaczej niz szewca / piekarza / kelnera.