    From: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy jest gorszy bank od PeKaO SA ?
    Date: Wed, 01 Dec 2004 21:49:29 +0100

    jaQbek wrote:

    > Właśnie po raz kolejny zadzwoniłem w sprawie reklamacji do tego banku.

    Ja tam mam rachunek od 4 lat i póki co złego słowa właściwie nie mogę
    powiedzieć - za 4 zł miesięcznie (Eurokonto Akademickie) mam całkiem
    sensowny dostęp przez Internet z bezpłatnymi przelewami, bezprowizyjny
    bankomat w każdej mieścinie, a jak czasami muszę jakiejś wpłaty gotówkowej
    dokonać, to mam oddział tuż za rogiem. Minusy: praktycznie zerowe
    oprocentowanie rachunku (ale za to duże debetu ;>) i (ostatnio) nachalność
    - od jakichś 2 miesięcy dzwonili do mnie 2 razy, propounując "wspaniałą"
    kartę kredytową "specjalnie dla studentów, bez sprawdzania zdolności
    kredytowej", z fantastycznym limitem 500 zł (co miesiąc na konto wpływa
    kwota kilkukrotnie wyższa, przelewana zresztą od razu prawie w całości do
    mBanku). No ale przynajmniej mam niezły ubaw, kiedy dziwią się, że nie chcę
    skorzystać z tej atrakcyjnej, "specjalnie dla Pana" promocji. ;> Już nawet
    z wrażenia zapomniałem zapytać, czy to karta wypukła, czy płaska, no ale
    skoro "dla studentów", to pewnie VE siakaś...

    Reasumując - IMHO konto warte tych 4 zł, ale ani grosza więcej. Jak
    przestanę być studentem i nie zmienią swojej polityki, to zrezygnuję z ich
    usług (i wtedy pewnie, sądząc po lekturze tej i innych grup, zaczną się
    moje narzekania na ten bank ;>)

    ch.

    --
    /** There's no hiding in this palace of your soul. It stretches far
    beyond the walls that you created, but it's smaller than