eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy jest gorszy bank od PeKaO SA ?Re: Czy jest gorszy bank od PeKaO SA ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: SID <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy jest gorszy bank od PeKaO SA ?
    Date: Thu, 02 Dec 2004 20:27:02 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 966
    Message-ID: <conqai$20c$1@inews.gazeta.pl>
    References: <cokfqg$bts$1@nemesis.news.tpi.pl> <cokh51$5gk$1@korweta.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: do82.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: multipart/mixed; boundary="------------040301070408070809030206"
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1102015636 2060 80.53.250.82 (2 Dec 2004 19:27:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 2 Dec 2004 19:27:16 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <cokh51$5gk$1@korweta.task.gda.pl>
    X-Accept-Language: en-us, en
    X-User: sid71
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 0.7.3 (Windows/20040803)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:327554
    [ ukryj nagłówki ]

    p1w wrote:
    >
    > Nie ma.
    >
    JEST

    To odnoga PKO która zwie się INTELIGO :(

    Opisywałem na grupie różne z nimi przeboje, ale ostatni tydzień to po
    prostu horror który skończy się w sądzie.

    Od wtorku przy próbie dostania się on line do konta po zalogowaniu
    otrzymuję komunikat:

    "Transakcja nie może zostać zrealizowana.
    Spróbuj ponownie. Jeśli błąd powtórzy się, zadzwoń do konsultanta
    Inteligo pod numerem 0 800 121 121 lub (081) 535 67 89."

    Podczas rozmów z pracownikami przez 0 800 otrzymuję zawsze jednakową
    odpowiedź - u nich jest informacja, że logowanie przebiegło pomyślnie i
    nie ma żadnej informacji o jakimkolwiek błędzie - wszystko jest ok i to
    co mówię jest niemożliwe !!!

    Sprawdzałem to na różnych przeglądarkach, systemach i łączach - ba w 2
    różnych miastach - efekt ten sam (załącznik).

    Na moją prośbę o możliwość kontaktu osobistego z pracownikiem banku w
    celu weryfikacji mojej reklamacji jest najpierw cisza w słuchace a
    następnie - nie ma takiej możliwości...

    Narazili moją firmę poprzez blokade konta na wymierne straty - kieruję
    sprawę do sądu - wcześniejsze wybryki z opóźnieniami w dostawach kart
    hasłel jednorazowych były niewinną igraszką w porównaniu z tym bardzo
    poważnym problemem.

    SID





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1