eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy jest gorszy bank od PeKaO SA ?Re: Czy jest gorszy bank od PeKaO SA ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-
    for-mail
    From: "mival" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy jest gorszy bank od PeKaO SA ?
    Date: Thu, 2 Dec 2004 20:45:13 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 37
    Message-ID: <conrko$mvb$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <cokfqg$bts$1@nemesis.news.tpi.pl> <comlpf$b0d$2@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.150.64.2
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1102016985 23531 195.150.64.2 (2 Dec 2004 19:49:45 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 2 Dec 2004 19:49:45 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:327560
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Sarna" <sarnea@NO_SPAM.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:comlpf$b0d$2@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    > NIE ZNAM GORSZYCH BANKOW !!!!
    > najlepsze jest to,ze jak sie wejdzie do ktorego z oddzialow tych bankow
    > wszyscy narzekaja, ale nikt tego banku nie zmieni
    > to jest wrecz smutne

    Ja ponarzekalem i zmienilem "zubra".
    Moja przygoda z tym bankiem skonczyla sie po kilku "wypadkach":
    - nowa Maestro przyslali mi na adres, ktory zmienilem 2 lata wczesniej,
    - reklamacje kartowa rozpatrywali z 3 miesiace (jak pokazywalem, ze w
    ogolnych warunkach to powinno byc zalatwione szybciej, to Pani Sympatyczna
    powiedziala "no wie Pan, my mamy inne procedury"
    - jak juz rozpatrzyli reklamacje i przelali mi kwote na rachunek w innym
    banku (po rozwiazaniu umowy uzywalem tylko Inteligo) nie oddali odsetek i
    jeszcze obciazyli kosztami przelewu (3 zl) - inna Pani Sympatyczna
    powiedziala, ze odsetek powinienem sie domagac u przedsiebiorcy u ktorego
    dokonywalem zakupow (chociaz w sklepie transakcja nie byla autoryzowana).

    ... i tyle. Przy likwidacji rachunku zapytano mnie tylko o "powody
    rezygnacji" dla celow statystycznych + "dlaczego Pan likwiduje rachunek???"
    Przecieto mi IKM'a (eh, ta radosc w oczach tych Sympatycznych) a klienci
    banku popatrzyli na mnie dosyc dziwnie, jakbyc conajmniej nabroil, albo
    dlugow bankowi nie chcial oddac ...

    Taki zywot klienta ...

    Nie ma idealnych bankow ... trzeba sobie cos wybarac i miec jak najmnniej
    powodow do narzekania :)


    ----------------------
    mival


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1