  • Data: 2022-11-29 21:53:31
    Temat: Re: Czy jest karta kredytowa bezpłatna?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 29 listopada 2022 o 19:24:37 UTC+1 Akarm napisał(a):

    > Tak, coś takiego na moim wyciągu było napisane.
    > Ale nie musi być, przecież nie chodzi o wynagrodzenie z tytułu
    > wykonywanej pracy, tylko o udokumentowanie "dochodowości". Czyli o
    > przedstawienie jakichś dokumentów potwierdzających, że masz dochody.
    > Pewnie nawet pingpong by przeszedł.

    Pingpong nie przejdzie - wyciąg jest potwierdzeniem uprzednio zadeklarowanego źródła
    dochodu.
    Czyli najpierw podajesz, gdzie pracujesz czy też że masz emeryturę - a potem na
    wyciągu się to musi zgadzać.

    Pisałem, że gupi santander wpisuje mnie jako odbiorcę przelewów żony, jeśli
    przychodzą na wspólne konto - i przez to citek nie zaakceptował tego wyciągujako
    potwierdzenia dochodu żony - choć nadawca był prawidłowy, tak jak zadeklarowano.
    Nawet znalazłem w necie strony, które podmieniają łańcuchy znaków w PDFach - jeden
    chrzanił font, ale w drugim było jak z banku.
    No ale to fałszerstwo jednak.

    > W moim przypadku to chyba była
    > nadgorliwość konsultanta, bo wnioskowałem o kartę "bez przedstawiania
    > dokumentów dochodowych".

    Nie wyzywaj dobrego człowieka, bo raczej winny mu jesteś piwo (może być z biedronka)
    - jednym z warunków promkcji jest dostarczenie dokumentu dochodowego - i to
    zaakceptowanego przez bank.
    Inaczej kodów nie będzie.
    A niby tak wszystko dokładnie czytasz ;P
    No może citek Cię zrobił, bo oni tak robią, że nie dołączają dokumentu o promocji do
    tych dokumentów, jakie się podpisuje SMSem.
    Ale do tych, co wysłali najpjerw mailem, dołączyli.