eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy jest lepszy niz mBank?Re: Czy jest lepszy niz mBank?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy jest lepszy niz mBank?
    Date: Sat, 16 Oct 2004 17:18:06 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 50
    Message-ID: <ckre1d$2r3$1@inews.gazeta.pl>
    References: <ckqj7g$ajm$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <1...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 81.219.117.58
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1097939821 2915 81.219.117.58 (16 Oct 2004 15:17:01 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 16 Oct 2004 15:17:01 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <1...@n...onet.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-User: marcin_lubojanski
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 0.8 (Windows/20040913)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:320429
    [ ukryj nagłówki ]

    gilberto napisał(a):
    > Nordea Bank Polska SA - oddział internetowy! Obsługa naprawde extra. Masz
    > swojego osobistego doradce, który zajmuje się tobą. Zawsze trafisz na tego
    > doradcę, gdy dzwonisz na infolinię operacyjną. Bank nie robi żadnych problemów.
    > Reklamacje zawsze mi uznawali jeszcze tego samego dnia i wysyłając jeszcze
    > szybko smsa informacyjnego, że reklamacja uznana i już np zwrócone środki na
    > konto, a za kilka dni przyjdzie pisemna odpowiedź na adres korespondencyjny.
    > Wszystkie dokumenty i karty są wysyłane do mnie kuriere pod adres jaki zechcę i
    > odrazu kurier dokumenty zabiera i nie muszę biegać po pocztach wysyłać.
    > Komunikacja przez pocztę wewnętrzną jest też na wysokim poziomie. Wszystkie
    > sprawy były załatwiane w terminie, a nawet szybciej. Nawet jak wpładem w debet
    > niedozwolony i mogli zablokować karty obciążeniowe i debetowe do czasu
    > spłacenia, a przebywałem za granicą i powiadomiłem, że nie mogę zapłacić, bo
    > jestem tu i tu i opiekun konta: OK - czekamy na wpłatą. I wszystko grało. Po 2-
    > 3tyg wpłaciłem i tylko odsetki zapłaciłem. Żadnej kary. Nie zablokowali karty,
    > itp. Zaświadczenia w jakim chciałem języku ( angielskim, niemieckim,
    > finlandzkim) były wydawane w terminie expresowym. Serwis internetowy też jest
    > bardzo ok i historia rachunku jest przejrzysta i można każdą operację
    > szczegółowo obejrzeć. Podobnie jest z kartami. Wg mnie, bank #1 w RP.

    Płacą Ci za to ;-)
    Nordea była by fajna gdyby nie opłaty za prowadzenie rachunku.


    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    interesujesz się turystyką? zapraszam na moje strony:
    www.goscinni.betacom.pl - darmowe noclegi!! na zasadzie wymiany adresów
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica
    ogłoszeniowa 'szukam ludzi do wyprawy', rozkład PKS Katowice

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1