  • Data: 2008-11-13 15:49:49
    Temat: Re: Czy jest taki bank??
    Od: "Przemysław Rokicki" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    lolka <l...@b...pl> napisał(a):

    > Poszukuj=EA konta osobistego w banku spelniajacego przynajmniej 3 z 4
    > zalozonych warunkow:
    >
    > - pelna obsluga konta on-line z zabezpieczeniem w postaci tokena
    > - karta umozliwiajaca platnosci w internecie (ale nie kredytowa! -
    > zwykla debetowka, lub "wirtualna karta")
    > - mozliwosc zalozenia przez jedna osobe prywatna dwoch, technicznie
    > oddzielnych kont (lub subkont) z dostepnoscia a-vista, posiadajacych
    > nieograniczone darmowe przelewy krajowe; moga to byc rozne typy kont,
    > oprocentowanie jest mi obojetne, warunek aby oba byly obslugiwane on-
> [...]

    toyota bank (nie wiem czy mozna wiecej kont) , jest token, przelewy (chyba)
    free, karta debetowa z tego co tu mowili wypukla (ja czekam obecnie na nia) -
    za 30 zl) wiec mozna placic przze net, orpocentowanie 3,5% ladna strona do
    zarzadzania (ladniejsza od bzwbk, mbank, multibank, ing - te sprawdzalem)
    z bankowatu do 3 wyplat lacznie za darmo z kazdego bankomatu, placisz od 4
    wyplaty w miesiacu