  • Data: 2008-11-15 11:43:22
    Temat: Re: Czy jest taki bank??
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Zbylut pisze:
    > l...@g...com zapodal(a):

    > można pożyczyć aparat od kogoś i przełożyć kartę :)

    Są telefony, które po włożeniu innej karty, kasują wszystkie dane z
    telefonu. Lepiej tego nie próbować na cudzych aparatach.

    > O_O takie coś to ja doświadczałem w 1999 roku (10 lat temu). Dawno nie
    > spotkałem się z miejscem gdzie nie byłoby zasięgu (cywilizowanym,
    > zakładam że biurowiec nie stoi w środku puszczy)

    Niestety, ja też trafiłem na biurowiec w środku miasta, który miał
    zasięg tylko przy oknie.

    > trzymasz go na wierzchu? Bo powinien być w miejscu bezpiecznym,
    > z którego wyjęcie to już grubsza sprawa

    własna kieszeń jest ok?

    > mam dwa tokeny - ale do VPN. I to jest dla mnie kula u nogi, bo
    > muszę pamiętać by je wziąć, a telefon biorę odruchowo.

    Token Lukasa robił kiedyś u mnie za brelok do kluczy :)

    --
    Pete