  • Data: 2005-03-20 18:38:58
    Temat: Re: Czy komus udalo sie skutecznie przeniesc KK do mBanku?
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Mar 2005 17:39:41 +0100, "Darek"
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Ale może dostałbyś limit, który by przewyższał sumę wszystkich Twoich KK?

    nie, taki jak na tej, z której rezygnowałem.

    Wypełniłem wniosek o KK "z przeniesienia". Poinformowałem, że mam
    jeszcze jedną KK. System odpowiedział:

    :Informujemy, że wniosek nr Cxxx złożony dnia 2003-11-22 o
    :godzinie 11:36:59 o przyznanie karty kredytowej typu Visa Electron
    :został wstępnie rozpatrzony pozytywnie. Jeżeli Pani/Pana wniosek
    :wymaga dokumentów do poprawnego rozpatrzenia przez Bank, będą one
    :wymienione poniżej:

    : Kserokopia umowy o korzystanie z karty kredytowej lub /.../
    : Kserokopia 3 ostatnich wyciągów bankowych dla przenoszonej /.../
    : Kserokopia umowy o korzystanie z karty kredytowej lub /.../
    : Kserokopia 3 ostatnich wyciągów bankowych dla przenoszonej /.../
    : Wypowiedzenie umowy o korzystanie z karty kredytowej /.../
    : Wypowiedzenie umowy o korzystanie z karty kredytowej /.../
    : Zdjęcie do umieszczenia na karcie /.../

    --
    Jarek Andrzejewski